Rap - opis dejavnosti
OPIS DEJAVNOSTI - RAP IN KRATICE
kratica | dejavnost | opis | izvajalec | razred |
---|---|---|---|---|
KP | Kultura prehranjevanja | priprava pogrinjkov, bonton v jedilnici | učitelj pri kosilu | 1.-9. |
VU | Vadim in utrjujem | opravljanje domače naloge, vaje branja in računanja | Marija Antolovič | 1.,2.3. |
PV | Pravljični vrtiljak | branje in poslušanje pravljic, poustvarjanje (likovno poustvarjanje, igra vlog) | Marija Antolovič | 1., 2. |
PDe | Pikine delavnice | ustvarjanje izdelkov iz različnih materialov, obdelava gline | Marija Antolovič | 1.,3. |
BR | Berem in računam | BR2 Učenci bodo ponavljali in utrjevali učne vsebine, ki niso bile do konca usvojene pri pouku. Urili se bodo v tehniki branja. BR1 V sklopu ur bodo potekale priprave na matematično tekmovanje Kenguru, Logika, Logična pošast in Matemček. Pri teh urah bodo učenci pripovedovali o prebranih delih za bralno značko |
Martina Rožman | 3. |
JOGA | Joga za otroke | Umirjeno aktivna priprava za nov šolski dan. | Martina Rožman | 1. -3. |
ZZV | Znam za več | Učenci bodo razvijali veščine logičnega mišljenja in branja. V sklopu ur bodo potekale tudi priprave na matematično tekmovanje Kenguru, Logika, Logična pošast in Matemček. | Lidija Balon | 1. |
MKŠ | Med knjigami in številkami | Učenci bodo ob učiteljevi pomoči dopolnjevali in utrjevali znanje. Tako bodo lažje usvajali standarde znanja. Pri teh urah bodo lahko predstavili knjige, ki so jih prebrali za bralno značko. | Lidija Balon | 1. |
KUBO | Z robotkom KUBOM na pot | Učenci bodo razvijali računalniško mišljenje preko orientacijske igre, geodrevesa, KUBO robotka. Razvijali bodo tudi veščine pri delu z računalnikom. | Lidija Balon | 1. |
EC | English Club | Pri predmetu bodo učenci utrjevali snov pred pisnim ocenjevanjem in dokončali naloge, ki jih ne bodo uspeli dokončati med poukom. Pri urah bodo tudi potekale priprave na tekmovanje iz znanja angleščine ter priprave na angleško bralno značko. | Katja Povše | 6. - 9. |
KK | Praktična vožnja za kolesarski izpit | Učenci bodo spoznali praktično vožnjo za kolesarski izpit in se učili cestno prometnih predpisov kot kolesar v prometu. | Jaka Šket | 5. |
MDO | Med dvema ognjema in ostale elementarne igre | Učenci bodo poleg vsem poznane igre med dvema ognjema (med štirimi ognji) spoznali tudi preostale ekipne elementarne igre, kjer so učenci enakovredno vključeni v igro. |
Jaka Šket | 3., 4. |
PP | Prva pomoč | Učenci bodo spoznali praktične veščine prve pomoči - temeljni postopek oživljanja, rane, poškodbe kosti in sklepov, opekline, ugriz klopa … | Jaka Šket | 6. - 9. |
JTZ | Jaz to zmorem | Branje z razumevanjem in pisanje domače naloge | Breda Kunst | 1. - 4. |
PD | Pravljična dežela | Učenci bodo poslušali ozi.brali različne pravljice, se poistovetili s pravljičnimi junaki. Brali o živalih iz različnih delov sveta in spoznavali njihovo življenjsko okolje. | Breda Kunst | 1. - 3. |
DI | Družabne igre | Učenci bodo v času od 7.20 do 7.45 v jedilnici umirjeno igrali družabne igre, se medsebojno družili in pripravljali na nov šolski dan. | učitelji po razporeditvi | 4. - 9. |
PU | Ponovim in utrdim | Pri uri bodo učenci imeli možnost, da ponovijo oziroma utrdijo učno snov. | Tea Berkovič Škof | 6. - 9. |
BŠO | Berem, širim obzorja | Pripovedovanje in debatiranje o prebranih knjigah za bralno značko, potekale bodo priprave na tekmovanji iz znanja slovenščine; Cankarjevo in Vodnikovo tekmovanje. Učenci bodo ustvarjali šolski časopis Čriček. Pripravljali bodo zanimive prispevke, opravljali intervjuje, se urili kot šolski novinarji. |
Tea Berkovič Škof | 6. -9. |
GU | Govorilna ura za učence | Ura bo namenjena posameznim učencem, ki bodo potrebovali individualno pomoč pri učenju zaradi daljših odsotnosti, težav z razumevanjem jezika, organizacijo dela, reševanje nesporazumov in grajenju zaupnega in spoštljivega odnosa med učencem in učiteljem. (predvsem tistih, ki nimajo odločb in potrebujejo pomoč) | Dragica Vračun | 6.-9. |
ŽZV | Želim znati več | Pri urah te dejavnosti bodo učenci lahko nadoknadili snov v primeru, da so bili odsotni ali da potrebujejo poleg rednega pouka še dodatno razlago na drugačen način, s konkretnimi materiali. Vključena bo medsebojno pomoč sošolec sošolcu ali starejši mlajšemu. Nekaj ur bomo namenili pripravi in ponovitvi snovi za NPZ. |
Dragica Vračun | 6.-9. |
MZU | Matematične zanke in uganke | Pri urah te dejavnosti bodo učenci lahko poglabljali vsebine za vsa tekmovanja iz logike, prostorske predstavljivosti in matematike. Poglobljeno in dodatno bomo obravnavali izbirne teme iz matematike in fizike. (Mladi genialci) V primeru interesa se bomo lotili raziskovalnih nalog. |
Dragica Vračun | 6. - 9. |
KUH | Kuharije | Priprava enostavnih obrokov. zdravih jedilnikov, zbiranje enostavnih receptov. | Breda Kunst | 2. - 5. |
ND | Nekoč in danes | Učenci spoznavajo različne običaje in šege, kako so živeli nekoč, se igrajo igre, izdelajo igrače… | Breda Kunst | 1. - 5. |
DZT | Dodatna znanja in tekmovanja | Pri urah bodo učenci razvijali veščine logičnega mišljenja in branja. V sklopu ur bodo potekale tudi priprave na matematično tekmovanje Kenguru, Logika, Logična pošast in Matemček. | Tina Krmpotč | 2.r |
UZB | Utrjujem znanje in berem | Učenci bodo ob učiteljevi pomoči dopolnjevali in utrjevali znanje. Tako bodo lažje usvajali standarde znanja. Pri teh urah bodo lahko predstavili knjige, ki so jih prebrali za bralno značko. | Tina Krmpotič | 2. |
GU1 | Glasbena ustvarjalnica | Učenci se bodo igrali razne glasbeno didaktične igre, urili bodo ritmični in melodični posluh. Prepevali bodo otroške ljudske in umetne pesmi ter nastopali na prireditvah. |
Tina Krmpotič | 1.,2. |
GU2 | Glasbena ustvarjalnica | Učenci se bodo igrali razne glasbeno didaktične igre, urili bodo ritmični in melodični posluh. Igrali bodo spremljave pesmi na Orffova glasbila ter nastopali na prireditveh |
Tina Krmpotič | 3. |
ŠVZ | Šivamo in vezemo zgodbe | Učenci se bodo naučili in dopolnili ročne spretnosti, vezli bodo zapestnice, se učili kvačkati in šivati. | Maja Haler | 4.-6. |
MKM | Mladi kuharski mojstri | Učenci si bodo v gospodinjski učilnici pripravili enostavne obroke, ki sledijo smernicam prehrane. | Maja Haler | 4.-6. |
ZK | Zlata kuhalnica | Ure so namenjene učencem, ki bodo sodelovali na kuharskem tekmovanju Zlata kuhalnica. | Maja Haler | 8.,9. |
RSI | Računalništvo skozi igro | Učenci bodo spoznavali osnovne programe: Word, Power point, Teams, Canva in se seznanili z osnovami programiranja t.i. “block coding” v Minecraft in Microbiti. | Maja Haler | 4.-6. |
MZ | Mladi znanstveniki | Učenci bodo spoznavali kako načrtujemo in izvajamo naravoslovne poskuse v laboratoriju in v naravi. | Maja Haler | 4.-6. |
FOLK | Folklora | Gibanje ob glasbi. Razvijanje ritma in plesnosti. Učenje plesnih korakov in koreografij. Delavnice bodo potekale v telovadnici. | Lidija Cizel | 4.-6. |
UU | Učenje učenja | Premagovanje ovir pri učenju, utrjevanje snovi in urjenje različnih učnih tehnik. | Lidija Cizel | 4. |
ZV | Zmorem več | Razvijanje sposobnosti reševanja problemov s pomočjo znanja s področja računalništva in informatike. Sodelovanje na tekmovanjih v znanju, likovnih in literarnih natečajih. | Lidija Cizel | 4. |
UU5 | Učim se učiti | Pri urah bodo učenci premagovali ovire pri učenju, utrjevali snov, spoznavali in se urili v različnih učnih tehnikah. | Tadea Vahčič | 5. |
ZV5 | Znam več | Pri urah bodo učenci razvijali veščine logičnega mišljenja, sodelovali v miselnih izzivih, ki spodbujajo ustvarjalnost, radovednost in samostojno razmišljanje. Raziskovali bodo teme, ki jih posebej zanimajo. V sklopu ur bodo potekale tudi priprave na aktualna tekmovanja. | Tadea Vahčič | 5. |
VP | Varno v prometu | Učenci bodo poglabljali znanje s področja prometne vzgoje in trajnostne mobilnosti. Skozi različne dejavnosti se bodo pripravljali na kolesarski izpit, utrjevali prometna pravila in spoznavali pomen odgovornega ravnanja v prometu.Vključeni bodo tudi v projekt Varno na kolesu. | Tadea Vahčič | 5. |
OS | Okoli sveta | Učenci se bodo podali na zabavno in poučno potovanje okoli sveta. S pomočjo filmov, potopisov in ustvarjalnih dejavnosti bodo spoznavali različne celine, kulture in načine življenja ljudi. | Tanja Urek | 4.,5. |
RAČ | Računalništvo za najmlajše | Učenci se bodo naučili osnovne uporabe računalnika in poimenovanje računalniških komponent. Ustvarjali bodo digitalne risbe v programu Slikar. V Wordu bodo vadili tipkanje, urejanje besedila in uporabo različnih funkcij. S pomočjo spletne učilnice in iskanja na spletu bodo pridobili znanje o varni uporabi interneta, pravilih spletnega vedenja in uporabi gesel. | Tanja Urej | 3, |
PI | Prosta igra | Gibanje za dobro počutje, samostojno načrtovanje prostega časa. Igranje in druženje z učenci drugih razredov zunaj. V primeru slabega vremena družabne igre, križanke, pobarvanke… | Breda Kunst Tanja Urek |
1. -5. |
CICI ZBOR |
OPZ12 | Učenci bodo spoznavali osnove petja in svoj pevski aparat, sodelovali v skupinskem poustvarjanju skladb slovenskih kot tujih skladateljev, sodelovali na šolskih in drugih prireditvah ter krepili odgovornost do umetnosti in kulture nasploh. | Metka Babič | 1.,2. |
OPZ | Otroški pevski zbor | Učenci bodo utrjevali osnove petja in nadgrajevali svojo vokalno tehniko, poustvarjali lažje enoglasne in tudi dvoglasne skladbe domačih in tujih skladateljev, sooblikovali šolske in druge prireditve ter krepili svoj estetki čut in odgovornost do umetnosti in kulture nasploh. | Metka Babič | 3.-4. |
MPZ | Mladinski pevski zbor | Učenci bodo usvajali harmonski posluh, širili svoj pevski posluh, nadgrajevali vokalno tehniko, skupinsko muzicirali, poustvarjali eno-, dvo- in triglasne skladbe domačih kot tujih skladateljev, sodelovali na šolskih in drugih prireditvah ter razvijali višji nivo estetske občutljivosti in odgovornosti do umetnosti in kulture. | Metka Babič | 5.-9. |
FLA | Flavtelje | Flavtelje je dejavnosti pri kateri bodo učenci spoznavali osnovne prijeme igranja na kljunasto flavto, igrali lažje slovenske in tuje ljudske in umetne skladbe ter napisali svoje skladbe in jih tudi zaigrali | Metka Babič | 2.- 4. |
ABC NI | ABC namizne igre | Pri dejavnosti bomo izvajali najrazličnejše igre v učilnici in na zunanjem igrišču. Uporabili bomo različne pripomočke, že izdelane namizne igre, nekatere igre pa bomo izdelali tudi sami. Igre bodo prilagojene starosti otrok in njihovim interesom. | Metka Babič | 1. - 3. |
DN | Domače naloge | ISP za učence z učnimi primanjkljaji. Pri urah bodo učenci premagovali ovire pri učenju, utrjevali snov, spoznavali in se urili v različnih učnih tehnikah. | Anton Zupet | |
ZU | Zunanje gibanje | Učenc bodo na igrišču in športnih površinah izvajali igre z žogo in ostale športne aktivnosti. | Anton Zupet | |
IS | Igrajmo se | Učenci se bodo učili preživljati svoj prosti čas skozi igro ter spoznavali različne družabne in socialne igre. Med igro bodo krepili prijateljske vezi, strpnost, vztrajnost in sprejemanje poraza | Tanja Urek | 1.,2. |
MD | Med nalogami | Učenci se bodo učili, brali in opravljali domače naloge. Pri tem bodo spoznavali različne veščine in strategije učenja. | Tanja Urek | 4.,5. |
FŠ | Fit šolar | Učenci se bodo na dejavnosti udejstvovali v športnih zvrsteh, ki popestrijo in nadgradijo dopoldanski program športa. Ure so namenjene sprostitvi in prijetnemu preživljanju prostega časa. Program bo potekal v notranjih in na zunanjih šolskih površinah. |
Irena Verstovšek Tanja Urek Metka Babič |
1.-5. |
ZG | Zdravo gibanje | Ure so namenjene športu in hkrati spoznavanju delovanja svojega telesa ter pomenu gibanja za zdravje. Program bo potekal v notranjih in na zunanjih šolskih površinah. | Irena Verstovšek Anton Zupet |
4.-9. |
JP | Jutranje prebujanje | Jutranje prebujanje je prvi jutranji stik otrok s sošolci pred pričetkom pouka. Gre za socialno pripravo otroka na šolsko delo. | učitelj po razporedu |
1.3. |
IP | Skupaj zmoremo več | Učenci med seboj sodelujejo, si pomagajo, ustvarjajo projekte, sodelujejo na natečajih. | Katja Povše | 6.-9. |
RO | Rekreativni odmor | 1.-9. | ||
SS | Sprostimo se | Pri dejavnosti se bomo sproščali in kakovostno preživljali ter samostojno načrtovali prosti čas. Družili se bomo z učenci drugih razredov (v primeru lepega vremena na zunanjih, v primeru slabega pa v notranjih površinah šole). | Metka Babič | 1.-5. |
TEH | Tehnika | Matej Špoljar | 4.-6. | |
IG | Igrarije | Vključujejo prosto, družabno in gibalno igro v učilnici ali na prostem. Učenci so vključeni v gibanje za boljšo gibalno učinkovitost, za umirjanje in za sprostitev ter za dobro počutje. | Marija Antolovič | 1.- 3. |
ŽŽ | Živ-Žav | Otroci izbirajo med simbolno, ustvarjalno igro, prostim ustvarjanjem in počitkom. Navezujejo stike in krepijo prijateljstva. | Marija Antolovič | 1., 3. |
Sorodne vsebine